Slmm kizlar
bi sorum olucak sizlere
Bu ilk hamileligim 39+5 haftaligiz dun ebe geldi muayene yapti cati muayenesi 1,5 cm acilmam varmis
muayeneden sonra kahverengi akintim gece de biraz kan geldi normla mi sizce
bi de 1,5 cm acilmayla dogum ne zamn olur sizce bi bilgisi olan varsa yardimci olabilir mi acaba??