Ben 12+1 iken gittim geçen hafta
%80 kıza benzettim dedi ama çok uygun pozisyon vermedi bebeğimiz o yüzden çokta emin olamadı doktorumuz . Şimdilik aileye söylemeyin bir dahaki muayene de kesinleştirelim dedi. Her doktor bu kadar erken söylemiyor bizim doktorumuz erken cinsiyet belirlediğinden ama yine de net olmamakla birlikte diyerek altını çizip böyle söyleyebiliyorlar işte sen de 16. Haftaya kadar beklemelisin net Bilgi için ☺️