Duyguymnm 13 haftalık hamileyim ama 3 güne bir kusuyorm. Yemek yemesem acıkmıyorum cünkü yersem hazmedemiyorm midemde dolgunluk hissi var. Bebeğe kndime zarar veriyorm istmeeden. Elimde dgl yiyemiyorm.ve en onemlisi suda içemiyorm günde 1 2 bardak o kadar.
Cigdemveminik Duyguymnm bendede aynı sorunlar var malesef au içsem kusuyorm doktorum belli bi döneme kadar bebeğin kandan beslendiğini söyledi bizim yedklerimzden beslenmiyormş henüz sıkıntı yapmayın bunu inşallh bi an önce geçer