Prensesannesi0 3,200 bebeğimin kilosu iyi mi kızlar haftaya sezaryen doğum istedim isteğe bağlı olarak 3,500 olur mu sizce ? Sizlerin kaç ??
Aleyy00 Prensesannesi0 3500 dediler doğum yapacağım günde bakıldığında bebeğim 3000 kilo doğdu. Sudan kaynaklı olarak daha kilolu ödemli vs gözükebiliyormuş doktorum doğumdan sonra sorduğumda söylemişti söylenen kilodan düşük ya da daha yüksek doğuyormuş genelde bebekler bilgin olsun
Dmlakkayaa Prensesannesi0 dün gittim ben de 37+1de 3200 dedi canım normal herhalde bi şey demedi doktor