Kızlar merhaba aranızda kan pıhtılaşması ve ya genetik vs gibi sorunları olmaksızın bebeğini kaybeden varmı benim gebeliğim 10. Haftada sonlandı kalp atışı yoktu gelişimi durmustu herhangi bir test yaptırmadım ama aklımda soru işaretleri yorum yaparsanız sevinirim