alchn Ay sakın yapma öyle şeyler ya öinicik bebek ne kimyonu ne suyu. Yapanı da asla tasvip etmem adı üstünse baharat sana normal gelse de ona ağır. Kendin iç sütünden geçsin. Bebekten bebeğe de gaz olayı değişir bak 2,5 ayşık olduk bir kere gaz sıkıntısı yaşamadık doğduğundan beri. Gözünü seveyim yapma.