Aysegul_aslnby2008 20-21. Haftaya kdr hissetmeyenler var.Bende 16+4 üm sabırsızlıkla bekliyorum henüz birşey hissetmedim.13üncü haftada hisseden varmış dün bir postta okudum ve şok oldum.Sadece postu açan değil altına yorum yapanlarda da 13-14. Haftada hissedenler olmuş.40-50 gr lık bebişin nesi hissedilir ki anlmadıö.Bizim ufaklıklar biraz fazla tembel anlaşılan 😀 bozma moralini daha zamanın var