Busraaamm bende öyleydim, boyum uzun aldığım kilo belli olmuyordu yarınlar yokmuşçasına hamur işleri kekler tatlılar götürüyordum. Doktor değiştirip özele geçince doktorum nerdeyse doğum kilona gelmişsin dikkat et şeker tansiyon çıkar doğumda zorlanırsın böyle gidersen dedi ve liste verdi bende dikkat etmeye başladım. 2 dilim tambuğday ekmeğinden fazla tüketme hamurişinden uzak dur hergün yoğurt tüketmeye dikkat et dedi. Haftada 2 kez balık yiyorum. Et yemeye dikkat ediyorum et yemediysem o gün baklagil yiyorum. Etin ve balığın yanında salata , baklagil sebze tarzı yemeklerin yanında yoğurt yiyorum. Ekmek bazen yemediğim oluyor. Hergün kahvaltıda haşlanmış yumurta günlük bir avuç kuruyemiş sabah araöğünü demirle birlikte mandalina yada küçük portakal akşam yemekten sonra yarımşar ayva ve nar yerim genelde. Bazen meyveleri değiştiriyorum armut elma vs. Kahvaltıya bazen küçük bir muz da ekliyorum. Kabız olmamak için kuru kayısı hergün yiyorum 29.haftadayım hiç yaşamadım çok şükür. Böyle beslenerek bir sonraki kontrolde bebeğe kilo aldırıp kendimde 1 kilo verdim. Kontrolden sonra 2 hafta geçti şu an için 1 kilo aldım dikkatli gidiyorum.