Ftmklc0 Mrb hamişler 5+4 deydim geceleri mide yanmasından uyuyamıyorum tecrübeliler bilgi verebilir mi? Bu normal mi ilk gebeliğim
dilekkrtp Uyumadan 2 saat önce bi şey yeme canım doktorum öyle söylemişti ayrıca doktoruna gittiğin de söyle mide şurubu verir o çok iyi gelir
Cemre_61 Bir bardak soğuk süt en iyi çözüm bu ben doktoruma reni çiğneyebilir miyim diye sormuştum çiğne demişti ama sen gittiğinde bunu da sor ama süt şimdilik geçici çözüm olur canım ☺️
Ftmklc0 Cemre_61 sütü denedim daha fazla yanmaya başladı Rojed_1708 ama yoğurdu denemedim daha önce onuda denerim
Rojed_1708 Bende 8+2 deyim mide yanması çok oluyor bendede ama yatmadan önce iki kaşık yoğurt yersen geceyi daha rahat geçirebilirsin 😊