Busrasalt Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim 6+4 iken kalp atışını duyduk 2 gündür mide bulantım vs yok ve hamile gibi de hissetmiyorum bu durumdan çok korkuyorum bişey mi oldu bebeğime diye hatta bazen unutuyorum hamile olduğumu sizlerdede oluyor mu böyle durumlar
Mervezumra Busrasalt ne guzel iste canim ya insanlr bulantim olmasin diye dua eder benimde ilk hamilleigimde hic bulantim olmadi simdi 2.hamilleigim hastanelik oldum yeni yeni geçti
Minyonik Busrasalt o dönemlerde benimde öyle olmuştu doktora gitmiştim hamd olsun bir şeyi yoktu zaman zaman kaybolup geri gelirmiş içinizi ferah tutun stres Bebek için zararlı🌿
Cigdemveminik Busrasalt malallah diyin 7+4 üm mide bulantısından su bile içemiyorm 🤦♀️ Ama okorku bendede hep bar sadece doktora gittiğim gün rahatlıyorm ertesi gğn yine korku endişe
Mlkycpr Biri 9 diğeri 7 yaşında 2 kızım var.8+4 haftalık hamileyim sağlıklı ,hayırlı bir oğlum olsun istiyorum Rabbim tüm isteyenlere içlerinden banada nasib etsin inşaallah Allah kimsenin gözünde bırakmasın kızıda, erkeğide 🤲🏻Aminnn
Mlkycpr Cigdemveminik Mide bulantısı bende cekilmez haldeydi .😞Yemek yapamıyordum ,mutfağa dahi giremiyordum .Duman kokusu, siğara ve kahve kokularına dayamıyorum Kontrole gittigimde 1 hap yazdı yemekten önce iciyorum çok iyi geliyor çok şükür.
Zemine11 Mervezumra cinsiyet farklı olunca da oluyor diyorlarda o yüzden sordum 2 numara kaç haftalık
Kbracoskun Busrasalt şuan o şekilde hissedemezsin bişey olsa zaten kanaman olur sorun etme. Bende cok kafama takıyodum daha kotu oluyodum sonra saldim. Kafaya takmak da etkiliyor insani. Zaten belirtiler surekli olmicak bi olup bi gecicek normal
Mlkycpr Bel ağrısı sancı regl günleri geldiğinde oluyor .Normal ağır kaldırmayın .Kendinize dikkat edin. Gerisini Allah'a bırakın her güzelliğin bir zorluğu vardır .Emeksiz yemek olmaz ,Allah yardımcımız olsun hepimizin inşaallah 🤲🏻Aminnn
Muge0609 Busrasalt Bende Unutuyorum 😂Benim 1 Hafta Bulantım Oldu Ara ara Kusmalarım Oldu Ama Şimdi Hiçbişey Yok Dün Gittim Doktora Kımıl kımıldı Bebişim 9 Hafta 2 Günlüğüm ☺️
Annesininmucizesi- Busrasalt seninle aynı durumdayım canım benimde hiç belirtim yok hep korku oluyor içimde allah bebişlerimşxi korusun 🤷🏻♀️
Gamm Busrasalt benim ikiz ve erkenden karnım çıkmasına rağmen 25 haftalara kadar hep unuttum unutup koşturduğum ya da bianda eğilip kalkamayınca hamile olduğumu hatırladığım bile olmuştur . Şimdi unutturmuyorlar merak etmeyin 😂
Mlkycpr Cigdemveminik Ben Kıbrıs 'ta yaşıyorum . Zofer 4 mg 10 film tablet cnm yemek yemeden yarım saat önce içiyorsun
Dibeee Busrasalt benimde öyle olmustum bulanıyor Du bulanmamaya basladı demekki bulantı gecicek canım zaten bebek tekmeleyen kadar pek hamile oldugunla inanmıyor insan