Merhaba kizlar bende dogurdum sonunda. Bu sabah 8 de geldik esimle hastaneye yatisim yapıldı 9 gibi sezeryana alindim.ben genel anastezi istiyordum ama gribim 1 haftadir gecmek bilmedi ve spinal olmam gerektigi soylendi.cok korktum ameliyat hanede o kadar aglaidm ki korkudan titreyerek cunku onceki dogumumda spinal denenmis ve belim mahvolmuştu genele almislardi hemen o an aklima geldigi icin korkuyrdm.anastezi geldi ve bana guven vermeye calisti korka korka belimden igneyi yaptırdim cok sukur ilk denemede tuttu.iyki grip olmuşum da belden uyuşturma yapmislar diyroum simdi cunku cok gzuel gecti bebegimi gordum o an. ve cabuk toparladım agrim sizim sürmedi cok suan meleğim yanimda uyuyor hastanedeyiz. Sag omzum agriyor onun disinda bi sıkıntımız yok cok şükür. Rabbim hepinize sag salim dogurmayi nasip etsin.