Hezalsukran kizlar balat hastanesine giden varmi yada orada dogum yapmis olan ? meltem ve mehmet hoca var iyi olarak dediler ama kararsizim dogum icin mehmet beyde doğum yapan var mi epidural istiyorum ?
Hezalsukran Aysegulunlu canim bende ordaydim ya cok iyi biri bende cok memnunum ama korkum dogumdan epidural istiyorum. ordakilerin cogu meltem hanım a gidiyor gibi geldi
Hezalsukran Aysegulunlu dimi yapar ya ben 25 + 5 im doğum korkum var iste hastanede guzel . bugun odalari gezdim sadece odalar biraz kucuktu . bebeklee icin yogum bakim da varmis obemli olan oydu ztn siz normal mi düşmüyorsunuz
Aysegulunlu Hezalsukran zam gelmis normal 4.000 sezeryan 4.500 diye hatirliyorum. Fiyat alirken epidureldeb bahsetti bana demekki yapar diye düşünüyorum 😃
Aysegulunlu Hezalsukran valla canim ikisindende korkuyorum 28+1 haftalığım bende pek bisey düşünmüyorum nasil olsa bi sekilde cikacak benden zamani gelince diye😃😃