Babyone Kızlar kontrollerıme oraya devam etmeyı dusunuyrm. Goztepedekı hastaneye gıden doktorundan memnun olan veya olmayan bana tavsıye eder mısınz? Ozellıkle dogumhanesı nasıldır calısanları guler yuzlu mudur ? Bılgı verrsenz sevınırm