merveonl Bolca su icmekten kast ne acaba kac lt sınırı ?? Ben fazla abartıyorum gibi gelior gunde kac lt su iciyorsunuz
Bebeto merveonl ben sıcaklarda 3 tl ye yakın içiyordum sonra mide bulantıları başladı bu miktar baya bi düştü sonra tekrardan çok şükür günde 2 lt falan içmeye çalışıyorum siz ne kadar içiyorsunuz? Genelde 2-3 lt öneriyor çoğu doktor..1.5-2 lt de yeterli oluyor diye biliyorum
Minnosunannesi merveonl 5 lt içiyorum . Abartmıyorum gerçek 🤔 ben hamile olmadan öncede böyle içiyordum ama voleybolcu olduğum iiin sürekli sıvı alımım vardı sonradan suya döndü
Beyzalpay merveonl canim internetten hesaplama yapablrsn boyuna ve kilona gore en mantiklisi bu zayf bi insan kilolu birinden daha az su icmesi gerkyoms bnde fazla icmem gerktigini dusunyodm doktr syledi 1.5 litre iciyorm sadce 🤗
Yasdem merveonl 30 kilo başına 1 lt ekleyerek hesapllayabilirsiniz mesela ben 77 kiloyum 2.5 lt yeterli oluyor
Cans Min 2,5 max 3 litre ☺❤ Aslında diyetisyenim birazda bünyesel olduğunu söyledi . İri insanların fazla terlemeden dolayı daha çok ihtiyacı olabiliyormuş 🤷🏼♀️
Kezo Kışın 2 lt yazın 3lt benim değişiyor gün gün bazen 2 bazen 3 bazen 1 lt enfeksiyon var bende normalde günde 2/3 lt içmem lazım
merveonl Bazen 3 u geçiyor evde olduğum zaman surekli içiyorum hep aklıma gelior onceden de cok icerdjm İçmeyince basim agriyor ama cok mu içiyorum die dusunuorim
GncicekM Arkadaşlar ben su bile içemez haldeyim bulantılarım yüzünden. Nasıl içiyorsunuz öyle maşallah hani böyle suya bişiler filan katıyormusunuz limon gibi
merveonl GncicekM evde oldugk zaman sürahi hep önumde oluyor gelio gidp içiyorum zaten su cok içtiğim zaman disari fazla çıkmak istemiyorum 😂😂 yok limon alışkanlığım
Kadriyeanes GncicekM başlarda bulantı olduğunda yarım litre içebiliyordum bulantı geçer geçmez 2 litreden aşağı içmedim rahat rahat içtim şimdi 3 ü buldum
GncicekM Kadriyeanes aynen maksimum 1litre fazlasını içemiyorum Onu da nefes almadan almadan ilaçlarımla mecburen alıyorum. Günlük bide maden suyu başkaca sıvı alamıyorum 😕
Bebeto GncicekM bulantılarınız Biran önce geçer inşallah zor bi dönem cidden ben de çok yaşadım ben de içemiyodum o dönemde muz yemek de faydalı diye biliyorum su içemiyorsanız burada da bi arkadaş yazmıştı hatta sonrasında zaten ister istemez susamaya başlıyorsunuz ve içiyorsunuz suyu yani o dönem bittikten sonra
GncicekM Bebeto amin canım inşallah bakalım bi an önce bulantınız günlerime geçmek istiyorum bende 🙏🏻😇
merveonl Minnosunannesi cok iyi ama iste cok su içmenin de zararı var o yzden korka korka içiyorum ama ne kadar İcsem de içim yanıyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️