Gebelik şekerim yoktu fakat doktorum yaptırmak istedi. 12 saat açlıkla gittim. Hemşire önce bir tüp kan aldı, ardından 75 ml limon aromalı şekerli su verdiler. İnanılmaz abartıldığını düşünüyorum. Tek seferde içtim suyu, hiçte kötü değildi tadı😂 Tam bir saat sonra kan verdim sabah 10:00 içti isem 11:00 de kan verdim sonra tekrar bekledim 12:00 de tekrar kan verdim bu kadar sürdü. Dayanılmayacak bir şey de yoktu zaman çok hızlı geçti Dediğim gibi fazla abartılan bir mevzu