Aydeniz09 Hamileliğimin ilk aylarındayım. Yüz üstü yatmam bebeğe zarar verir mi? Bilgisi olan var mi?
TwinsmomDA Aydeniz09 ben 4 ay bitene kadar yattım bisey olmaz sende rahatsız olursun zaten anlarsın yani
Mervezumra Aydeniz09 karnin cikana.kadar problem yaratmaz zaten belli zaman sonra kendin yatamiyorsun
simsekkiz8 Aydeniz09 yok bence ben hef yatdim wimdi 21 hafta olduk rahatsiz olmaya bawldim oyle yatinca hemen tekmeliyo olum😂😂💙
Cekuu06 Sırt üstü yatmayı onaylamıyor doktorlar. Onun haricinde altıncı aya kadar yüz üstü yatmakta sıkıntı yokmuş. Ben yüz üstü yatmadan uyuyamayan bir anne adayı olarak. Böyle biliyorum.