YDE 38 i 5-6 gün bile geçirmek istemiyor doktor. Yılbaşı geçsin olmaz mı dedim beklemez o zamana dedi. Haftada 2 gün kontrolüm var. Bebek beslenememesinin sonuçları çok kötü onları düşününce tamam diyorum ama bir yanımda annelerimiz küçük bebekleri nasıl doğurmuş onlar zamanında yok muymuş gelişim geriliği diyorum. Kendimle çelişiyorum kısacası. Bu gidişle 27-28 Aralık gibi sezaryene alınacağım.