Ylzmeric ilk kez 21.haftam da hissetmiştim ben daha sonra yeri geldi 3 gün hiç hissetmediğim oldu ki şuan 33 haftalık hamileyim tembel bir kızım var gün içinde bir kaç kez hissediyorum belki senin bebeğinin yapısı da tembeldir çoğu zaman uyur mesela benim kızım ultrasonda bile uyur hiç rahatsız olmaz içinin rahat etmesi açısından yarın sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dinleyebilirsin canım ama tedirgin olma 20 hafta daha çok küçük o hareket ediyordur ama daha minik olduğu için rahim duvarına fazla sert darbeler gelmediği için sende hissetmediğini sanıyorsundur ve birde bebeğin pozisyonu ile alakalı da hissedilmiyor bazen buda aklında bulunsun