ozgeya 1-3 aylıkları 3 ay kullanabılıyormuyuz ki . Ben martta dogum kışlıkları 1-3 aldım çunku 3 ay sonra hazıran ve yazlık giydirmeye baslıcam yazlıkları henuz almadım sezonu degıl diye . Ama bu kışlıklar kuculurmu kormuyorum açıkcası. 28 haftalıkken 1175 di kilosu . Bakalım kaç
kilo dogucak🥰