Asrinayaz Kızlar jokerin sitesinde philips emzik ve biberonlarda indirim var sadece bu gece ben aldım hmn alın
SedaveSusam Asrinayaz yaa bende bunu bekliyodum kuzummm çok teşekkür ederim aldım kızçemin emziğini😂😬
SedaveSusam Asrinayaz kuzum naptın bana jokerden mesaj geldi sanada geldi mi kargoya verememişler yarın vercekler galiba
simsekkiz8 Asrinayaz var aslinda cok istiyorum ama ben Azerbaycanda yawiyorum sifariw versem nasil verecem bilmiyorum
Asrinayaz SedaveSusam oley varya bn bugün ebebeğe gittim çok pahalıydı sabah post açtım görünce sipariş verip yazdım buraya hmn sen hagisinden aldın cnm
SedaveSusam Asrinayaz kuzucum bende haftasonu gittim baktım çok pahalıydı valla alamam şimdi dedim emzik aldım ultra air den bebeklerin hemen hemen hepsi alıyomuş kız benimki bende kız için olanı aldım 🤗
Asrinayaz SedaveSusam bnmki erkk bnde ultra aldım cnm biberonda avent aldım bn sen ne aldın cnm biberon
SedaveSusam Asrinayaz biberonu ben mamajoo aldım kuzum aventa o kadar para vermeme gerek yok dedim çünkü kullanmazsak boşyere durmasın dedim
SedaveSusam Asrinayaz ay verilmedi kuşum ya whatsapp destek hattına yazdım kargo çıkınca mesaj gelir dediler 🤷🏻♀️
Sunshine1 Kızlar selam. Ben biberon emzik falan alayım dedim siz indirim var deyince ama bebek yeni doğunca hangisini kullanırız bilemedim set olarak mı alsam?
SedaveSusam Sunshine1 canım ben emzik avent aldım ultra air bebeklerin çoğu kabul ediyormuş bu emziği biberon farklı bir marka aldım kullanıp kullanmıcamız belli değil diye aventa o kadar para vermeyim dedim