Merhaba arkadaşlar bundan iki sene önce yedi yirmi bu forumdaydım. Doğurduktan birkaç ay sonra happy kids teydim artık şimdi tekrar buraya geldim. Çok heyecanlıyım. Ya da değilim durumu çok garipsedim hala farkına varamadım aslında. Çünkü kimse ile paylaşmadım. Arkadaşlar adete girmedikten dört gün sonrasonra iki gün kahverengi lekeler gördüm. Kasık ve bel ağrısı ile.Şimdi yerinş bir sarı sıvıya bıraktı. Doktor keseyi göremedi ama kan tahlilinde pozitif dedi. Bi bilgisi olanlar varmı? Tekrar test için gidicem de daha var çok meraklandım.