Ylmz_Seyma Kızlar çatlak kremi önerileriniz varmı yağ kullanmak istemiyorum kullandığınız çatlak kremi varmı önerileriniz neler.?
huysuzpandaci Ylmz_Seyma palmers dıye bı marka kullanıyorum 22 bıtmek uzere catlagım daha yok ama ılerıde ne olur bılemem tabı.
Mervee58 Ylmz_Seyma ben lierac kullanıyorum 29. Haftam ama işe yarar mı bilemiyorum☺️Zamanla görücem🙈
Smnl Ylmz_Seyma frei öl tavsiye ederim. Çatlağım yokken kullanmaya başladım. Aslında bence ne kullanırsanız kullanın sabah ve akşam düzenli kullanmanız lazım. Göbek ve basenleriniz sürekli nemli olmalı ki deri genişlerken rahat genişleyebilsin çatlamasın.
Ylmz_Seyma Bendede şuanda hiç yok ama yavaş yavaş oluşmaya başlıyor gibi oyüzden artk kullanmak istiyorum çatlak oluştuğundamı kullanmaya başladınız yoksa hiç yokken mi
Hersaniyem Ben henüz bi çatlak kiremi kullanmıyorum ama nemlendirici kremler kullanıyorum erken diye düşünüyorum daha 17. Haftamdayım ama ara ara nemlendirici Kullanıyorum sizce mantıklı mi kızlar 😊
Meleknuur lierac kremini çok duydum👍🏼 Bende daha yeni aldım ara ara kullanıyorum bakalım işe yarayacak mı😌🌸
travellermom Mustela’nın çatlak öncesi bakım yağını kullanıyorum 38. Haftamdayım bir tane çatlağım oluşmadı tabi kilo alımım da bunda etkili olabilir bir de genetik faktörler