Yagmur2020 Bugün detaylı ultrosyonda bebegimin kalbinde leke parlaklık var denildi.Bu durumla karşılaşan var mı?
Elifdurcakmeric Yagmur2020 benim de vardı canım ama tek başına parlaklık bir şey ifade etmiyor 2li taraman temizse başka bir bulgu da yoksa önemli değil geçiyor 😊
Deletedmom3 2li testin temiz ise ve baska bir bulgu eşlik etmiyorsa hicbisey ifade etmiyor icin rahat olsun önemsiz yani
Iimran Yagmur2020 benimde tam o haftalarda vardı canım parlaklık şimdi 36 haftalığız kayboldu gitti hiç ağlayıp canını sıkma o önemli değil yani seninki de kaybolur doktorun demesi lazım bunu
Gulmartin Yagmur2020 eğer taramalar çıktıysa Allahın izniyle o parlaklığın tek başına hiç bir anlamı yok bizde de vardı doktorum öyle demişti hatta bizde üstüne kalpte delik görüldü korkuttular kapanmaz diye falan ama şükür kapandı ♥️
Deletedmom3 Yagmur2020 bosuna aglamissin 🤦🏻♀️ kendine de bebeginede stres yasatma lutfen hicbir onemi yok tek basina parlakligin