Canım Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin. Bende 35+1 haftalığım gün içerisinde 3 4 defa Muhakkak sancılar yokluyor ama devamı gelmiyor İkinci gebeliğim İlki normal olmuştu acaba bende de açılma falan varmıdır? Bebeği yürürken Baskı yaptığını hissediyorum daha catı muayenesi de olmadım sen oldun mu?