Kızlar selam herkese ben 12 haftadayım ve az önce kırmızı lekelenmeden biraz çok bir kanama olmuş çok değil öyle ama yine de Kırmızı olmasından korktum neden böyle oldu ki ilk haftalar kahverengi yerleşme kanamaları oluyordu ama 12. Hafta neden olur ? yarın doktora gidicem ama yine de sormak istedim tecrübelilere ,teşekkür ederim şimdiden