Hagag Pazartesi sezeryanla doğum yaptım 2mizdede sıkıntı yok ama bebeğim altini değiştirince çok ağlıyor haddinden fazla pamuğu ılık suyla temas ettirmem rağmen deneyimli anneler sizce ne yapabilirim
Laleet Hagag henuz yeni dogdugu icin kendini boslukta hissediyor. Pamugun ya da suyun sicakligi, sogukluguyla alakali bir durum degil maalesef. Benim kizim da oyleydi ilk 10 gun. Sonra alisti. Su an 1,5 yasinda gule oynaya temizliyorum altini. Gececek.
Hagag Mervezumra her değişmede kremde sürüyoruz öyle biseyse yok hemşire yede dedim normal dedi ama normal olmayan seviyede ağlıyor