Kızlar iyi akşamlar 🙏🏾 Gebeliğimin 16. Haftasındayım ve başından beri tekrarlayan geçmeyen inatçı mantar enfeksiyonum var 😤 fitil ve ilaç kullanmama rağmen geçmiyor beyaz katı akıntım ve ağrım oluyor kasıklarımda. Yarın gene doktora gideceğim başına gelen var mı nasıl kurtuldunuz ve Doğuma kadar böyle devam etti mi tecrübelerinizi lütfen yazın 🙏🏾