Minikkuzuma Merhaba anneler sezeryan olalı 41. Günümdeyim Sezeryan sonrası terleyip akşamları sanki hasta olacakmış gibi üşüme titreme hissi yaşayanlar varmı yoksa bu bana özelmi 😞ayrıca bunları yaşıyorsanız önlemek için neler yapıyorsunuz cidden zorlanıyorum
Sareeee Minikkuzuma canm bnde sezeryan olucam post actim ama kimse cvp yazmadi acaba bilgisi olan yazabilirmi burnum tikali ama grip degilim genel anestezi yapilabilirmi bana
Zhr23 Sareeee merhaba. Bende burun tıkanıklığı sorununu çok yaşadım ve hatta kulaklarımda ödem dahi yaptı tıkanıklık. Doğuma gireceğim günde tıkalıydı burnum sorun olmadı. Sorun olacağını düşünmüyorum ama Yine de doktorunuza danışın.
Kader12 Sareeee bana yapmadılar Beş sene önce özel hastanede. Belden uyulmalı yaptılar çok tıkanmıştım.
Minikkuzuma Sareeee canım İnan çok bilgim yok fakat belden uyuşmasa alakası yok diye düşünüyorum fakat beni uyuşturup yatırdıklarında burnuma oksijen verildiğinde o burun aparatı benim burnumu acıttı söyledim çıkardılar sonra bi baktım bacaklar uyuşuyo sonrada bebeği aldılar herşey biranda gelişti ☺️
Sareeee Kader12 bnde cok korkuyom almamalarindan ama asiri şekilde tikali degil tek umudum o cvp verdigin icin tesekkur ederim cnm