🤭🙈 kızlar kafam çok karışık 16+1 hamileyim 13 haftalık ken ultrason da Dr bana kıza benzyo dedi dün normal muayene de baktı erkek dedi Çin takvimi kız çıkıyor 😂 kızım da doğru çıktı ama bundan bilemyom acaba göbek kordonuyla yanlış görmüş olabilir mi