Nisannasell Kızlar bugün sabahtan beri belimde bi ağrı var ama öyle böyle değil sol bacağıma vuruyo resmen kızım iyi çok şükür hareketlerini hissediyorum 32+4 haftalık hamileyim normal mi bu agrilar
Grisayfa Nisannasell kendini yorucak bişey yaptınmı? Ben çok yürüdüğüm veya temizlik yaptığım zaman öyle oluyorum
Meloo Nisannasell benim aynı haftalarda çok zorlamıstı her adım atmamda ağlayasım geliyordu 38haftadayım geçti suan daha iyi eğer dayanamıyorsanız doktorunuza sorup cözüm üretebilir size geçmiş olsun
Kubuuu1 Nisannasell dinlendiginizde geçmiyorsa gidin mutlaka dinlendiginizde geçiyorsa muhtemelen bebeğin yaptığı baskidan dolayı oluyordur
HLYK90 Kimse cevap vermemiş size sanırım. Çok ağrınız varsa hemen acile gidin nstye bağlasınlar. Hem bebeğe hem de sancılara baksınlar. Ona göre doktorunuza bilgi verirsiniz. Dayanılmayacak ağrılar ihmale gelmez.