tubaemrah45 Kızlar 36 haftam bitiyor otururken yatarken hiç sıkıntım yok ama ayağa kalkıp adım atamıyorum kasıklarım aşırı ağrıyor ne yapmalıyım doktor normal diyor ama ben yürüyemiyorum 😢😢
Mincuruk tubaemrah45 aynı haftadayız ve aynı sıkıntı bende de var. Gece yatarken sağdan sola dönerken bile acıyla uyanıyorum. Bana da normal bunlar dedi 😔
minikelma tubaemrah45 ayni haftadayim bende seninle canım bende de ayni durumlar var. Doktor normal dedi. Yürümeye korkuyorum artik. Geceleri saymıyorum bile uyku yok 🙄🙄