Arkadaşlar dün yolculuk yaptım gece vardık Kayseri’ye bugün uyandım sol kalçam yani popomun kuyruk sökümü olan yere doğru bi kramp gibi ağrı var eğilemiyorum ani hareket edemiyorum bişey yapamıyorum ayrıca belimde ağrıyor daha 9 haftalık hamileyim şimdiden bu ne bel ağrısı normal mi ya eğilip kalkamıyorum bugün daha çok oluyor sol tarafımda ki kramp ta ilk defa oldu kızlar ya normal mi ?