Herkese iyi akşamlar dilerim
Ben şuan 24+2 haftalık hamileyim, bugün doktor kontrolüm vardı. Her şey iyiydi fakat doktor bebeğin suyunda azalma var lütfen boş zamanlarında bol bol ayaklarını uzatıp dinlen dedi. Part time ayakta çalışan biriyim.
Dinlenmenin yanında ne önerirsiniz bana suyun artmasına yardımcı olan?
Endişelenicek birşey yok dedi ama yinede kuruntu yaptım...