Cnn123 Bebeklerinizin boyu kilosu kaç acaba biz 31+0 39 cm 1600 kilo doktor biraz yemene dikkat et bebeğe kilo aldır dedi
Tlysfk Cnn123 geçen cuma gittim tam 31+0dı 42cm ve 1700gram dedi gayet iyi gelişimi dedi doktor, size neden öyle dedi acaba🙄
Premsesinannessi20 Cnn123 ben de en son 31 de gittim 1500 kilo dedi ama boyu unuttum sormayı şimdi 32+4 teyiz
Minnosizmmm Cnn123 dun gittik kontrole normalde 30+3 üz ama 9 gün önden gidiyormuş 2 kilo minnoşum boyu da 40 cm ❤🌼
Ucansuu Eminegul89 bende aynıyım doktor 1 hafta 10 gün önden gisiyorsun dedi endişelendim aslında ama bakalım hayırlısı😊
Sabirsizanne16 Ben de 29+4te gittim. 1413 grdı. 38 cmdi boyu da. İyi dedi dr,ultrasonda da günü gününe çıkıyor.İnşallah böyle devam ederiz.
Crescent96 Tunaaaaa Her bebeğin farklıdır kıyas yapmak olmaz. Doktorunuz eğer gelişimi normal dediyse bir problem yok. 🌸
nursan1 Crescent96 katılıyorum😐banada mantıksız geliyor kıyas yapmak çünkü kendi bebeklerinin kilosu daha az ise bu sefer endişe ediyorlar neden bebeğim daha zayıf diye 😕halbuki her gebelik farklıdır her bebek farklıdır🤦🏻♀️