Melisbol bence kesinlikle gerekli. Cunku ne kadar saglikli gorulsede bebeklerimiz drlarimiz tarafindan bir perinatologun baktigi.gibi bakamiyorlar. Oyle olsa yonlendirmezler zaten. Daha 1 ay olmadi bir arkadasimda bende zeynep.kamilde erbil cakar hocanın takibindeyiz. Arkadasim daha 17 hafta civarindayken hemen hemen hic bir drun farkedemeyecegi bir haftada yani bebeginin akcigere giden damarin inceliği ve aort damarindaki egriligi farketti. Hastanede diger drlar arkadasimin tup bebek dr u acibademdeki takibini yapan drlar bile tebrik ettiler. Ve sonuc olarak bebek belki dogum sonrasi belkide biraz buyuyunce ciddi bir ameliyat gecirecek. Hastanede drlarda buna gore bir dogum hazieliginda olacaklar.Anlatmak istedigim uzman goz farki. Bir radyolog mu yoksa bir perinatolog mu bebek anatomisini hangi haftada organ gelisiminin nasil olmasi gerektigini bilebilir. Takibimizi yapan kadin dogumcumuz bile bu incelemenin altina girmiyorsa iyi dusunmek gerek bence bu konuyu..