Zehra321 eğer 3 4 sene kullanılan beşiklerden alacaksan ayrıca yatak almak bana şu an gereksiz geliyor şu an monsteri mi ne onlar moda herkes doğmamış çocuğuna alıyor odayı kuruyor zaten çocuk onu 3 yaşına gelene kadar anlamıyor 2 yaşına gelene kadar kullanmıyor orda bekliyor vede artık göz aşinalığından sıkılmış oluyoruz o yzden ben şimdi bile bebek odası kurmayı dşnmüyorum zaten Bi sene bizim yanımızda yatacak belli sonra işte halısıdır osudur busudur düşünürüm hem yeni ürünler çıktığı için aklımda onlarda kalmaz he tabi açılır beşik düşünüyorsanız o ayrı onlar baya kullanışlıç54