Ben de geçen hafta şeker yüklemesi yaptırdım ve maalesef gebelik şekeri çıktı,doktorum diyabet kliniğine sevk etti,diyabet doktoru da diyetisyen eşliğinde 5 gün boyunca 3 öğünde de aç karnına ve tok karnına şekerini ölçeceksin dedi,öğünlerimden 30 dakika önce açlık ölçüyorum yedikten 1 sonra da tokluk ölçüyorum,şeker ölçüm cihazı aldım parmağımdan kan alıp ölçüyorum,eğer diyet ile düştüyse doğuma kadar diyetle devam edeceğim eğer ki düşmezse insülin başlanacak