Kızlar çok şükür doğum yaptm bugn akşam 7 30 civarı doğdular çok şükür normal doğum oldu ama çok zor oldu nedeni ise kanala giren bebek beni mahvetti aslında onunda bi suçu yok doktorlar diğer bebeğinde iyice aşağı inmesini beklediler bu sırada kanala giren bebek artık orda çok uzun süre kalınca güçsüz düşmüş şu an ikiside yeni doğan yoğun bakımda ilk çıkan bebek çok zor nefes alıp veriyomş aslında ilk doğanın kilosu 2800 ikincisi 2500 ama ilk doğan çok güçsüz düşmüş solunumda baya sıkıntı yaşıo doktor eşime o biraz daha burda kalabilir antibiyotik tedavisi başlatabilirz onun için demiş hayırlısı olsun inşallah öbür bebk de önlem amaçlı şimdilk orda yarın detaylı bilgi alıcm inş doktordan şu an süt sağıp gönderiyorum dua edin nolur bebeklerim sağ salim evlerine dönsün