Minie ben de öğretmenim. 32. Hafta biter bitmez almıştım çalışabilir raporunu. 37.hafta da da doğum izni raporu aldım şehir hastanesinden. Hastane farkedecegini sanmıyorum. Doğum sonrası doğum belgesini aile ve sosyal politikalara götürüp başvuru yaptim. Bir ay içinde PTT ye süt parası yattı. Geri ödemeli bir durum söz konusu olmadı, o konuda neden bahsettiğinizi anlayamadım.