Ebaki Kızlar hamile kalmak istiyorum ama olmuyo iki ay önce kimyasal yasadım her hangi yapabileceğim Baska Bi yöntem kür var mı Allah rızası için yardımcı olun bna cunku tekrar anne olmayı cok istiyorum 🤲🤲🤲
Dkktlbsra Ebaki canım meryem ana eli otunu duymuştum suya koyup okuncak duaları var hergün eşin ve sen suyundan içiceksin internetten bak bi istersen. Rabbim nasip etsin inşallah 🤲🏻
Ebruas Ebaki keçiboynuzu, arısütü, polen, propolis ben bu şekilde hamile kalmıştım. Eşimle birlikte tüketmiştik belki vesile olmuştur. Bizde biraz problem vardı hem eşimde hem bende siz bir defa kaldığınızda göre sorununuz yok demek ki çok şükür.
Bsrkoc Ebaki soğan kürü deneyebilirsin canım ben de denemiştim 2. Ay hamile kaldım bir de çok kafana takma stres en büyük nedeni allah hayırlı zamanda nasip etsin inşallah
Pinar_93 Dmlmndlsm bende böyle hamile kaldım sanırım . Yani kürü kullandığım ay hamile kaldım ona bağlıyorum
Ebaki Ebruas bnm de esim de sıkıntı vardı Bi macun denemiştik olmustu o ay oglum iki yasında kardes istiyoruz ona iki ay önce kimyasal yasadım sora da adetlerim düzensizleşti galiba bnde de sorun var buradaki doktorlar gebe haric almıyorlar napcamı bilemedim bnde yazayım dedim
Eda1231 Canım benim ben 2 yıl boyunca hamile kalamadım bütün doktorlara gittim sorun yok. İnofolic toz şase ile karşılaştım kullandığım ilk ay hamile kaldım. Kesinlikle öneriyorum. Allah’ım kimsenin kucağını boş bırakmasın. Bir kızım olacak inşallah benim de 16 haftalık olduk.
Ebaki Eda1231 Allah bağışlasın evladını kuzum cok saol bilgi verdiğin İcin onu da deniycem 🥰🤲dua et bna da sanki tekrar anne olamıycam gibi hissediyorum 😥
Eda1231 Ebaki ah canım benim dua etmez miyim Allah ım inşallah nasip eder. Sende kullan bir bakalım netten almıştım ben inşallah nasip olur