Nefesveannesi Hayırlı akşamlar kızlar Bugün çatı muayenesi oldum ve hiç korkulcak bişey değilmiş doktorunuz iyi ve anlayışlıysa hiç bi sıkıntı olmuyor.Sağolsun bana her yapıcağı hareketi anlattı önceden. Size tavsiyem kendinizi kasmayın ve korkmayın
2705merve Nefesveannesi peki muayenenizde ne dedi bebek kanalda mıymış rahim ağzı ne durumdaymış bende bu Cuma olcam büyük ihtimalle çatı muayenesi
lazkizi61_ Nefesveannesi ayy benimde yarın olur sanırım 39+4 um çünkü ben çok cekiniyorum üzerimi çıkarıp oraya çıkmak vs acaba örtü veriyolarmi bide doktor elini kullanırken oraya bakiyormu nasıl yapıyor
Faffabay Kaç haftalıksınız kaçınca haftada yapıyorlar bunu. Çok acıyor diyen de var tedirginim açıkcası 🤦🏼♀️ 35 haftalık bu arada benimki
Kumsalinannesii Faffabay derin nefes alın rahat olun İnan’ın hiç acımıyor bana 39 haftada yapmıştı 40 hafta oluncada yaptı. Hiç acımadı Cuma Doğumu başlatacak ins
Nefesveannesi Faffabay 37+4 üm 37 -38 gibi yapıyorlar. Hiç tedirgin olmayın doktorunuza güveniyorsanız hiç bi sıkıntı olmaz inş. Zaten jel sürüyorlar anlmıyorsunuz bile😊
Kockbra Faffabay herkesin acı esıgıne baglı ben kackre cıkıyorum erken dogum riskinden dolayı. acımıyor derin nefes almanız yeterli sadece
Nefesveannesi Haticebirece aynen katılıyorum bende tedirgin olarak gittim. Hele çatal koltuğu denilen koltuktan o kadar korkmuştum ki ama sağolsun doktorumdan beni çok iyi sakinleştirdi
elifsahraa Kumsalinannesii merhaba yatış yapınca suni sancı mı verecek bende perşembe yatış yapıcam doktorum vijanadan ilaç vericem dedi
Kumsalinannesii elifsahraa evet canim suni sancı verecek ilaç felan demedi bakalim. Bebek kanala İnmemiş ins iner bugün halay felan cektim baya tepindim agrim var ins suni sancıya gerek kalmadan yarin giderim ☺️ Şimdi bide sıcak duş alırım
Nefesveannesi 2705merve şöyle söylim bebek kanala girmemiş kafası hafif sağ taraftaymış bana bol bol merdiven in ama çıkma asansörle çık bol bol yürüyüş yap ve plates topunda oturarak zıpla dedi. Çatı muayenesinide detaylı anlatmak gerekirse koltuğa otuyorsunuz söylemesi ayıptır vajinanızın sağ sol duvarlarının esnekliğine alt ve üst kemiklerinizn genişliğine bakıyor hepsi sadece 4 5 dk sürüyor
Kockbra aydandir zaten genellikle egıtım arastrma devlet hastaneleri yapıyor acıl vakayla giderseniz ama normal rutin gidersenız nst de sancı cıkarsa bakar
Nefesveannesi lazkizi61_ bende çok çekiniyordum örtü örtüyorlar konuda iyidi göz ile bakmıyor sadece parmak muaynesi kendinizi rahat bırakın ve derin nefes alın doktorunuz sizi yönlendirir ztn ama sakin olun
Gunaymmm Ay ben hic bilmiyordum ya oyle yapiyorlar cati muayinesini.shimdi ogrendim kendime baya guldum 😄baska nasil ola bilirdiki zaten😄