Merhaba güzel anneler 35 haftalık hamileyim az önce lavaboya girdiğimde çamaşırımda 2-3 damla kan gördüm hiçbir ağrım sancım yoktu bebeğimin hareketlerinide hissediyorum doktorumla görüştüm fazla ayakta kalmaktan ya da fazla yürüdüysen ondan olabilir takip et tekrarlanırsa yarın kontrole gel dedi bu hafta gerçekten hiç olmadığı kadar ayakta kalmıştım görüştükten sonra çok hafif regli ağrısı gibi hissediyorum psikolojik mi bilemedim sizde aynı şeyleri yaşadınız mı