Merheba güzel anneleeer.size bir sorum olacaktı.ben 2 li tarama yaptırmadım.daha doğrusu zamanını kaçırdım.doktorumda uyarması beni.ve ben doktor degistirdim.bu doktorumda 3lü taramayı yaptık.ve bugün sonuç cıktı.bana ''down sendromlu olması için bebeğin değer 250 gostermesi gerek.seninkide 236.yani risk grubundadın'' dedi.degeri risk grubunda çıkıp sonra sonucu güzel olan anneler var mı.sizlerinkiler ne cıktı.lutfen tarama sonuçlarınızı benimle paylaşın.