Hale5555 Canını sıkma belirtilere takılma daha çok zamanın var birdahaki aya olur inşallah.3senem seninki gibi beklentiyle geçti.Sonra yeter artık olmuyorsa olmuyor hayatıma bakacam şart mı dedim.Stres yapmayı bıraktım,oluruna bıraktım.Güzel haberi aldım.Darısı sana olsun zamanını bekliyordur miniğin ozamana kadar gönlünü ferah tut:)🙏🏻