Yrnkrm benimde öyleydi doktor 3 gündür yediklerini gözden geçir dedi mutlaka birşey dokunmuştur. Gerçekten sabah işe giderken evde kahvaltı yapıp çıkıyorum, uyanamadığım için 3 gün pastaneden poğaca aldım yedim ve kabusa döndü 3 günüm. Bıraktım eski halime 2 gün sonra geri döndüm. Belki sizde de öyle bi durum vardır