Rmys_krck2534 Kızlar çevremdeki birçok kişinin yaptırma demesiyle şeker yüklemesi yaptırmayı doğru bulmadım, ama doktorum mutlaka yapmamız gerek dedi yaptıranınız varmı, yaptırmalımıyım cvplarınızı bekliyorum lütfen 🙏🏻
Melisbol Rmys_krck2534 dr unuzu dinleyin ve yaptirin derim. Gebelik sekeri sadece gebelikte cikabilen bisey ve dogumdan sonra kalmayan bisey. Eger seker cikarsa sizde ona gore beslenme duZeniniz olacaktir. O yuzden benm fikrim yaptirmanizdan yana. Kendimi fikrimide gectim dr uzunun nededigi onemli eger guveniyor ve devm ediorsaniz doktorunuza zatn cevrenizi dinlememeniz gerekir die dusunuorm
11bsb Rmys_krck2534 ya anlamıyorum doktor yaptır diyor sen bunu dikkate almıyorsun , yaptırma diyen insanları dikkate alıyorsun. Bu nasıl bir sey ya. O zaman çok özür dileyerek soruyorum doktor kontrolünde geçirme hamileliğini. Doğumu da eski usul evde yap mutlaka yardımcı olan çıkacaktır. Buna cesaret edebiliyorsan bravo sana.
Oyku10- Rmys_krck2534 yaptır tabi canım. O denilenleri dinleme her kafadan ses çıkar. Sen doktorunu dinle zararı olsa bütün doktorlar yaptırmaz. İçtiğin 2 baklava dilimine eş değer. Allah korusun bebeğine bişey olsa yaptırma diyenler 1 2 gün vah vah der geçer ömür boyu sıkıntısını sen çekersin o yüzden hem senin hem bebeğin sağlığı için yaptır
Damla0x 11bsb bende böyle kafaları anlamiyorum cidden, doktordan daha iyi bileceklerini sanıyorlar ya çok sinir oluyorum 😒( o konuşanlarda kesin canan karatayi dinlemislerdir TV de yani neden yapıldığına dair bı fikirleri yoktur) ben doğumumu bile doktora bırakıcam o en doğru hangisini görürse o olcak 😏
AyseYldz Benim aclik sekerim normaldi. Ama yukleme yaptirinca gebelik sekerim sinira yakin cikti doktor muz bile yeme dedi. Agzi olan konusuyor doktorunu dinlemelisin.
Tubina Rmys_krck2534 çevrenizdekiler 6 yıl tıp okuyup uzmanlık mı yapmış? Doktorunuzla dışarda boş konuşanları nasıl kıyaslarsınız? İki farklı doktor arasında kalsanız anlarımda.. tabiki doktorunuzu dinleyin ve yaptırın. Normalde hiçmi şeker tüketmiyorsunuz. Yediğiniz bir çikolatanın içeriğine bakın kaç gr. şeker var ona göre karar verin. Eğer sizde bir şeker yüksekliği çıkarsa bebek için ciddi sonuçlar doğurur, şeker yükleme yaptırmazsanızda bunu hiçbir zaman bilemezsiniz