Glydn Doğumun üzerinden 34 gün geçti fakat göbeğimde çıkan kalın çizgi ve göbek deliği etrafındaki kararma geçmedi. Yoksa geçmeyecek mi?? gün geçtikçe canımı sıkmaya başladı tecrübeli annelere bu sorum🙄
tuba-ozdogan gecuor benımkı hatta banyoda kese yaptıgında bole yara kabugu gıbı elıme soyulup gelmıstı
Asrinayaz Glydn cnm bn doğum yapmadım ama sivilcelendi sırtım çok kötü ama geçer yani hormonlar tavan çünkü