merhaba kizlar buyuklerden duydum netten de arastirim dedim faydasi varmis baya kundaklamanin ozellikle ilk hafta ve aylarda siz kundakladiniz mi bebeginizi ben kiyamam gibime geliyo ama yararini dusununce de kundaklicam gibi bir de emzirirken falan da mi kundakli kalcak var mi bu konuda bilginiz?