ArzuC Merhaba herkese 39+4 deyiz bugün kontrolüm vardı doktorda ve muayene etti 1.5 santim acilmam olduğunu söyledi birazda doğumu tetiklemek için uyaricam dedi ben hiçbişey hissetmedim tabi. Suyunun sınırda olduğunu cumaya kadar beklememizi cumadan önce gelmezse cuma günü sabah yatış yapacağını söyledi önce acilmaya bakıcam eğer 3 cm bulursa acilman doğumu beklicez eğer açılma olmazsa bir fitil varmış Rahmi yumusatan onunla baslicaZ dedi sonra sunni sanci mi verir ne yaparlar bilmiyorum ama doktorum normal doğumu beklicez sezeryan düşünmüyorum dedi senin için nolur dua edin arkadaşlar 😇 kendiliğinden gelse keske. Hurma yiyorum merdiven in çık yapıyorum evim 7. Kat ve asansör yok. Sukuat hareketleri yapıyorum daha ne yapmam lazım bilmiyorum açılmasini hızlandırmak için tavsiyeleriniz varsa alabilirim.
aslimutlu1 ArzuC ya sıcak suya oturun diyenler vardı , sıcak suyla yıkan egilerek yerleri sil ..tek avazda kurtarsın Allah
Kumsalinannesii ArzuC bende 40.1 oldum 2 cm açıklık var bebek kanala İnmemiş ben Bayadir eğilip yer siliyorum. Bugünde temizlik yaptım halay, horon, roman karıştırdım 🤣🤣 yoruldum yatıyorum bakalim hayirlisi Cuma banada suni verecek
Tubina aslimutlu1 eğilerek yerleri sil nedir ya? Az mantıklı tavsiyeler verin lütfen. Bebeği strese sokabilir ciddi birşeye sebep olabilir.. son gün evi temizleyip doğuma 4 saat kala bebeğini kaybedeni biliyorum. Normal doğum olsun diye abartmaya gerek yok.
aslimutlu1 Tubina amuda mı kalk dedim? Mantıga bak , egilip silden ne anlıyorsun sen acaba ? İyce milleti paranoyak ettiniz he. Bi bitmediniz .
Tubina aslimutlu1 sizin gibi cahil topluluğu bi bitmedi.. az okuyup araştırın hiçbişi yapamıyorsanız doktorlardan tavsiye alın. Hangi doktordan duyarsınız acaba eğil yeri sil tavsiyesini?