HvvGlKrdl Gamzeli_03 anladim canim denerim bende ama inanir misin bende hic aciklik yok.. Bebegimin suyu azaldigi icin yatis yapildi yani..
Gamzeli_03 HvvGlKrdl bende pazartesi günü çatı muayenesi yaptı sıfır açıklık dedi doktor 39+5 bugün yarın kontrol var bakalım ne diyecek doktor
Denizincani niliyy canim guzel dusun guzel gecsin dogumun acilmana bagli ne kadar surecegi insallah Tek awazda kurtulursun saglikla hayirla gelsin 🌞 darisi basima sancilarin yogun we duzenli mydi bnmde sirtim kasiklarim agriyor toplniyor habire
kr1907 niliyy ben Bi yönden doktorlara da hak veriyorum bebek gelmiyorsa sonsuza kadar orda tutamazlarki bçmecbuur suni veriyorlar siz bugün güzelce dinlenin yarın. Hayırlısı ile kucağınıza alırsınız yavrunuzu bize de yazarsınız inş